Studio Rowan, Rook and Decard rozpoczęło na BackerKit zbiórkę na swoją grę fabularną Voidheart Symphony.

Spis treści
Walka Miasta z Zamkiem!
Voidheart Symphony po raz pierwszy zostało wydane 5 lat temu, teraz otrzymujemy nową, ulepszoną edycję. Wzbogaconą o zebrane w tym czasie przez twórców doświadczenia.
Fabuła gry dzieje się w dwóch równoległych światach Mieście (City), czyli w prawdziwej rzeczywistości oraz w Zamku (Castle), który jest wypaczonym światem rządzonym przez chciwość. Bohaterowie graczy na co dzień żyją w mieście, gdzie mogą zobaczyć, jak Zamek wpływa na otaczającą ich rzeczywistość. Jest to również miejsce, w którym mogą zdobyć informacje, które wykorzystają w swojej walce.
Noc z kolei to chwila, w której walka z Zamkiem jest bezpośrednia, a żyjące w nim potwory przybierają rzeczywiste formy. Gracze jednak są pozbawieni szans na zwycięstwo. Nocą zyskują nowe moce oraz formy fizyczne.
Więc jak widzicie bohaterowie graczy to buntownicy walczący o los prawdziwego świata. Nie zdziwi was pewnie informacja, że jedną z inspiracji twórców był Matrix.
Mechanika Voidheart Symphony
Pod względem mechanicznym gra korzysta z mechaniki Resistance System, którą możecie znać z wydanych w Polsce systemów takich jak: Iglica czy Serce. Podstawową metawalutą w grze jest Stres. Który rośnie na skutek nie tylko obrażeń psychicznych czy fizycznych, ale również tego czy macie gdzie spać, ile wie o was Zamek. Wpływ na niego ma również, to czy wasza walka ma poparcie społeczne.
Niecodzienne są nazwy statystyk opisujących bohaterów graczy. Są to: Miecze (działania bezpośrednie), Różdżki (kreatywność), Monety (zdolność do wykorzystywania rzeczywistości) oraz Puchary (empatia). Sama rozgrywka ma znaną z gier Powered by the Apocalypse formę rozmowy.